Saturday 25 December 2010

මගේ ආදරය...!!!

                                                

                                                               

                                                               


                                                                  මට උරුම නැති වුවද කම් නැති

                                        සිනා මල් පෙති සුවද දෙනවා නම්...

                                        ඒ සිනා මල් හොරෙන් අරගෙන

                                        ඔබේ තුරුලෙන් ඉතින් යනවා මං...

 ‍                                       රැයෙ සද එයි නිති සිනාසෙයි

                                        ඔබේ සිනහව සදෙන් දු‍ටුවා මං...

                                        පාළුවේ සීතලේ තනිවී

                                        හුදකලාවේ හිද සදුට හිනැහෙමි මං...

    

ප.ලි :ආදරය ජීවිතයේ කොටසක් පමණක් යැයි ඔබ කියුවද....මගේ මුළු                  ජිවිතයම ආදරය වු කල...!!!

1 comments:

Unknown said...

huh

Post a Comment